سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 یا اول الاولین

 

 اگر به خودم باشد، می خواهم آغاز کنم، تا:                                    ‏

 آغازگر باشم درپناه بهترین سرآغاز                                         

 آغازگر باشم بامدد از علی (علیه السلام)

 تا شروع کنم با توبودن را، در تمامی گاه ها،

 در لحظات طوفانی‏ات؛ تا لحظه هایی که از                                        

فرط خوشحالی بال در می آوری،در لحظه های

دلتنگی تا قرار، از سکوت من تا غوغای تو و

 در تمامی گاه ها...

                               ...آغازم می کنی؟

 

                                         

 

*اما اگر به نورالهدی باشد من یک سورپرایزم!!!! اگر هستی، بسم الله؛ دست هایت را به من بسپار و بگو: یا علی.

نورالهدی نوشت: یا علی! قرار بود من و بشری چهاردهم بیاییم ولی من قم نبودم، می بخشی مرا؟


نوشته شده در  دوشنبه 87/4/17ساعت  3:42 عصر  توسط بشری 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
یا علی
کشف یک ترکش جدید!
همان یک‏ِ جاودانه
پدرم چو دریاست!
آغازم می کنی؟
امان از واحد!
طعم خاک
ریحانه‏ام
[عناوین آرشیوشده]